سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیر بی سلوک

همیشه با خودم فکر می کردم که چرا همیشه و همیشه اونایی که پیام آور حضرت حق هستن خیلی خیلی اصرار دارن که در ازای زحمتها و اذیتهایی که برای هدایت مردم و رسوندن اونها به خدا میکنن هیچ مزدی دریافت نمیکنن

همیشه با دقت کردن و در نظر داشتن نکته هایی که توی آیات قرآن خیلی روشون تاکید و اصرار شده میشه گره خیلی کارهای دیگه رو باز کرد
آدمهایی که دم از خدا و دین و عرفان میزنن یا بعضیا که الان به فکر درست کردن یه منصب دینی توی لباس مقدس مرجعیت هستن و افراد هم صنف اینها چرا دوره میفتن و از مردم پول گدایی میکنن تا رساله چاپ کنن یا پول جمع میکنن تا محافل عرفانی برگزار کنن!!!!
یاد اون زمانهایی به خیر که مراجع بزرگ ما با نماز و روزه استیجاری هزینه تاسیس مدارس علمیه رو تهیه میکردن یا با وجود نیاز شدید و تنگدستی هیچ موقع از بیت المال توی دستشون استفاده نمیکردن !!!!
شاید منظور انبیای خدا این بوده که به ما کد بدن که فرق خودی و نخودی رو بفهمیم کسی که به خدا متصل باشه دست گدایی پیش خلق خدا دراز نمیکنه چون خودش ضامن روزی مبلغین کارمندای خودشه!

کسی که برای خدا ساختمون بالا میبره یا برای خدا میخواد مرجع بشه از در خونه خود خدا گدایی میکنه نه از توی سایتای اینترنتی!

 

 


نوشته شده در سه شنبه 90/6/22ساعت 7:33 عصر توسط نیره نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin