سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیر بی سلوک

 
گاهی اوقات اونقدر از دست آدمهایی که مثل خودم و تو تیپ خودم هستند دلگیر میشم که حد نداره!!
آخه خداییش یه کسی که دم از خدا و دین و ایمون میزنه حق داره فلان حرکت رو از خودش نشون بده یا فلان حرف رو بزنه؛ خیلی بعید و غیرقابل بخشششه!!! نمیدونم چه جوری خدا با این آدمای به این بدی تا میکنه؟؟
آدمایی که ظاهر خدایی ولی درونی خاکی دارن آدمایی که به ظاهر بلیط پرواز گرفتن ولی شیش دنگ حواسشون به گندمای تو مزرعه دنیاست!!
گاهی وقتها که خودم اونی که ادعاشو دارم نیستم ،کم میارم ،می ترسم،وسوسه میشم یا میزنه به سرم که بلیط پروازمو بندازم تو جوب آب و بعدش بشورم بذارمش رو طاقچه یا همون تاقچه ادبیاتم ته کشیده!!! وبه ظاهر مچالش نگاه کنم
حتما خدا میبخشه!!! خودش میدونه که کم آوردم !! اونم فهمید که یه لحظه پام لغزید و سست شدم!!! خود اونم راضی به زحمت من نیست!!! یا به قول اون دوستمون والله اگه امام زمانمون راضی باشه که ما اینقدر تو دردسر بیفتیم!!! اینطور نیست؟؟؟؟
وای که وقتی به خودمون میرسه این بچه شیطونه آیت اللهی میشه و توجیه المسایلی مینویسه!!!واااااای
بگذریم از این شیطنتا میخواستم بگم چرا اینقدر کم کاری و لغزش چه خودم جه خودمون!!!
چرا ظاهرمون آبادتر از باغ دلمونه؟
شاید به خاطر اینه که ما فقط به اون قوانینی از دینمون پایندیم که راحت و بی دردسرتر ازهمه چیزه!!!! گرچه ،ما مأمور به حفظ ظاهر دین هم هستیم
نمیدونم چقدر این رو با یقین بگم اما کاش هر کسی به اندازه آبادی دلش ظاهرش رو صفا میداد نه بیشتر!!!!
میگن یه روز دو تا گنجشک شکایت یه دهقانو به حضرت سلیمان بردند که بال و پرشون رو زخمی کرده بود
حضرت سلیمان دهقان رو احضار کرد ولی دهقان گفت اینا بی اجازه از محصول من داشتن میخوردن
یکی از گنجشکا گفت منم به دوستم گفتم بی اجازه از گندمای این مرد نخوریم ولی دوستم گفت: این مرد مهربونی به نظر میرسه اذیتمون نمیکنه. اما این مرد تا ما رو دید عصاشو پرت کرد و ما رو زخمی کرد
حضرت سلیمان گفت که حق با گنجشکاست چون نباید دهقان تا این خشن برخورد میکرد و به دهقان گفت که باید رضایت گنجشکا رو کسب کنه!!!!
دهقان گفت: آذوقه یه سالتون رو میدم اونا گفتند:نه گفت: دو سال گفتند: راضی نیستیم
دهقان هر چی گفت اونا قبول نکردند. حضرت سلیمان گفت: شما به چی راضی میشین؟
گفتند: بهش بگید قیافشو عوض کنه!!!!
                                                                                 ریا

 


نوشته شده در سه شنبه 90/6/15ساعت 12:18 صبح توسط نیره نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin