سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیر بی سلوک

 از پدر و فرزندی که اقطاب اخیر فرقه اویسسه هستند تو مطلب قبلی بحث شد یادم رفت بگم  که این بابای محترم که صادق عنقا بود در زمان حیاتشون دو کتاب رو به اسم برادر مرحومش به چاپ رسوند که بعدا معلوم شد نویسنده اش یه بابای فرانسویه که روحش هم از این دزدی خبردار نشده و مسئولین کتابخونه شورای ملی هم کاملا از این قضیه آگاهند دو کتاب با عنوانهای "پدیده فکر" و "از جنین تا جنان".

لازم به ذکره که اوشون حتی زحمت ترجمه اش رو هم نکشیده و کتاب قبلا توسط آقای طباطبایی نائینی ترجمه شده بود ولی این آقای محترم این کتاب رو به اسم برادرش محمد عنقا که خیلی علاقه به احضار ارواح داشت برای شادی روح پرفتوحش به چاپ رسوند دروغ

همین آقای صادق عنقا پسر ورزشکارش رو که کمی هم به عموش رفته رو کرده قطب فعلی فرقه .حالا تصور کنین چه قطبی!!!! یکی که تا قبل از قطبیتش فقط لگدپرونی میکرده باید دست مردم رو بگیره برسونه به خدا!!!!!!

همین آقا چون دید دیگه کار و کاسبیش رو دوست داره و از یه طرف هم احساس وظیفه نسبت به ارثیه آبا و اجدادیش میکرد باشگاهش رو تبدیل کرده به مدیتیشن و هیپنوتیزم و احضار ارواح‏‏‏‏!!!!!!!!

خوبترین جای قضیه اینجاست که همسر این آقا نادر از دست اذیتهای شوهرش که قطب وقته رسما اعلام کرد که بهایی شده .آقا اگه شما واقعا راست میگی و با عالم غیب ارتباط داری ، حالا با هر وسیله ای ، چرا اوضاع خونت رو سر و سامون نمیدی

واقعا بزرگان گفته اند که "پسر کو ندارد نشان از پدر              تو بیگانه خوانش نخوانش پسر"

واقعا این آدمایی که یه روده راست تو شکمشون نیست اصل و نسبشون و شغل و خانواد اش هم معلومه قراره جوونای ما رو به خدا برسونن!!!!!


نوشته شده در سه شنبه 89/9/2ساعت 3:10 عصر توسط نیره نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin